Forespørsel

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Arkivet

Arkivet er et enkelt system for registrering og oppfølging av arbeidsutstyr. Arkivet passer for alle aktørene og rutinene som er involvert i kontroll av arbeidsutstyr.

Hva gjør arkivet?

  • Registrerer kunder, brukere, utstyr og kontroller.
  • Varsler om kontrolltidspunkter, kontrollresultater og underkjent utstyr.
  • Skriver utstyrsliste for kontroll, attester og elektronisk signerte rapporter.
  • Rapporterer via elektronisk signerte rapporter.
  • Lagrer rapportkvitteringer og opplastede dokumenter.

Hvem har nytte av arkivet?

  • Utstyrseierne, som er pålagt å ha oversikt over utstyret og kunne dokumentere at det har vært underlagt de lovpålagte, periodiske kontrollene.
  • Fagpersoner, f.eks. kontrollører og sakkyndige som er godkjent til å utføre kontrollene.
  • Myndighetene, f.eks. Arbeidstilsynet som kan kreve innsyn i et løfteutstyrs kontroll-og tilstandshistorikk.

 

Last ned brosjyrer


ARKIVET-presentasjon